onsdag 22 juni 2011

Mina första dedikerade fans.

Vad trevligt att kunna välkomna 2 underbara bloggerskor på min sida. Chrissan och Osloskånskan! Fantastiska bloggar båda 2. Ni kan glatt stoltsera med att vara först och jag är evigt tacksam över att få bekräftelsen att jag har något att säga som intresserar andra.

Jag hoppas skaran snart blir större så det är bara att hoppa på tåget, luta er tillbaka och njuta (läs fasas, skratta, skämmas och i vissa fall kanske till och med känna allvaret).

2 kommentarer:

  1. Och följer du mig så följer jag dig =)

    Och tar du bort ordverifieringen så kommenterar jag flera gånger ;-)

    SvaraRadera
  2. Åh... vad trevligt Sus! Long time no see... :) Ordverifieringen är borta. Jag är fortfarande lite nybörjare på det här :) Men VÄLKOMMEN!

    SvaraRadera