torsdag 29 november 2012

Nu har det hänt grejer!

Jag har typ jobbat ihjäl mig på mitt nya spännande utvecklande jobb. Och pluggat ihjäl mig. Mn däremellan hann jag faktiskt gå på en föreläsning om attraktionslagen. Med Helena Magdalena. Sjukt spännande. Det handlar i stort om att det man känner, det får man. Om man blir arg och irriterad så är det dåliga saker man attraherar och tvärt om. Ni vet, en olycka kommer sällan ensam. Kolla länken helt enkelt!
Sen har min bok kommit, "Att överlista Jante" som handlar om jantelagen som de flesta av oss lever efter och som förgör oss inifrån och ut. Vi måste börja tro på oss själva och lära oss att glädja oss åt andra.
Den röda tråden i mitt liv just nu är att vara tacksam, tänka positivt och försätta mig i ett positivt tillstånd. Nästa projekt är meditation!
Och nu är jag sjukt taggad att på allvar komma igång med min bok! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar