lördag 30 mars 2013

Då kör vi igen!

Okej. Nu har jag inte skrivit på ett tag igen. Andan har bara inte fallit på. Känns som att det räcker med Facebook och instagram och gifboom. Men jag gör väl en liten uppdatering om mitt liv.

För 2 veckor sen kom vi hem från den årliga 3-veckorstripen till Thailand. Det var som vanligt fantastiskt och med stor ångest jag kom hem till ett kylslaget Sverige. Funderar på att skita i resan nästa år och spara pengarna så man kanske kan åka och stanna i ett halvår istället. Vi får se. Har skickat iväg ett brev till trafikministeriet i Bangkok och erbjudit mina tjänster som ecodrivinginstruktör iallafall. Något de verkligen behöver så som de kör.

Nu är mina kurser jag läst på universitet klara och jag söker för tillfället jobb. Jobbar dock fortfarande på mina extrajobb. Kostrådgivnigsutbildningen är också snart klar.

Okej, nu är ni uppdaterade om läget just nu!

På måndag ska jag och mannen gå på meditationskurs i stan. Välbehövligt för mig iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar