måndag 22 oktober 2012

Nu pluggar vi något helt annat!

Anti-age/kostrådgivare ska jag också bli. Pluggar det på distans. Mycket roligare och mer lättbegripligt. Och dyrare.
Jag tror att många av våra välfärdssjukdomar kan avhjälpas bara genom att lägga om kosten. Så det gör jag vid sidan av att plugga på universitetet 100%. Och jobba 50%-ish. Och skriva min bok. Och driva mitt företag. Och ta hand om det mesta hemma. Gäller att inte ha för mycket fritid.

Förutom det så ska Sixten (hunden) få ligga imorgon. Han provade i söndags men då var tjejen inte redo. Och Sixten var mest som en 15-åring som fumlade med BH:n. Idag har han varit som en fiolsträng, vankat av och an och försökt förklara sin frustration för en totalt oförstående matte. Men imorgon smäller det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar