tisdag 23 oktober 2012

Pigg och vaken.

Jag har haft min wake-up light i snart 4 år. Nu har jag dammat av och satt den att göra sitt magiska arbete. Och den är verkligen magisk. För en med mitt morgonhumör som praktiskt taget känner mördartankar gentemot klockan är det fantastiskt att vakna till fågelkvitter. De 2 första morgnarna förstod jag verkligen inte charmen med den men nu, när jag fattat att jag ska skruva upp ljudet, så gör den underverk!
Så sent ska syndaren vakna. 40 is the new wake-up age.

Jag har kommit på att jag är status-påverkad. Status som i Facebookstatus. Mina inlägg är korta och skrivs då andan faller på. Lite jobbigt för er att läsa kanske men jag har vaknat upp ur den koman också. Så nu kommer jag börja skriva lite längre inlägg. Ibland i alla fall. Uppvaknanden står numera på den positiva listan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar