måndag 1 april 2013

1:a april, annandag påsk. Röd dag.

Nu har jag nog tagit vara på denna dag på absolut bästa sätt. Betalat mina räkningar (lite sen, jag vet, men man blir så snurrig av alla röda dagar), skickat iväg 2 jobbansökningar till Thailand (som jag hittat på själv, skrivit lite i stil med "ni vet det inte än men ni behöver mig"), lagat mat (eftersom jag inte är hemma ikväll och eftersom minstingen behöver matsäck till ridlägret imorgon), letat hus i Thailand (behöver ju bo någonstans) och druckit 2 koppar kaffe.
Snart ska jag dra iväg på meditationskurs med mannen. Kommunalt. De har ju tydligen skippat förköpshäftena, så det ska bli intressant att se hur man betalar för sig nuförtiden. Är det ens ett ord, nuförtiden? Konstigt.

2 kommentarer:

  1. Nähä! Funderar ni på att flytta dit?1

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, flytta är väl att ta i. Men jag kommer att försöka stanna i 3-4 månader. Tror jag behöver få längta efter Sverige och vinter för att inte bli en bitterkärring :D

      Radera