måndag 1 april 2013

I swing both ways

De flesta bloggar som jag läser är antingen människor som är andliga, duktiga, snälla, ordentliga och djupa. Eller så är de lite mer ut i hetluften. Reser, festar, gör spännande saker och festar. Jag är lite av båda, I swing both ways liksom. Flera gånger har jag tänkt att jag måste ha en inriktning på min blogg,  framställa antingen den ena eller den andra sidan av mig. Men varför ska jag göra det? Det här är ju jag.

Nog för att vem som helst kan läsa min blogg, vilken knäppgök som helst kan läsa många av mina innersta tankar. Lite läskigt faktiskt. Men det här är jag, kort och gott.

5 kommentarer:

  1. Jag har också tänkt på det där med att nischa bloggen. Fast eg är den redan nischad- den eviga jojobantaren som aldrig når målvikt.;)

    SvaraRadera
  2. Haha... ja, men det är ju det du känner för att skriva :) Det är ju lite det allt handlar om, att skriva det som känns viktigt att delge omvärlden :)

    SvaraRadera
  3. Jag och en vän har en nischad blogg www.troutpassion.com

    SvaraRadera
  4. Jag och en vän har en nischad blogg www.troutpassion.com

    SvaraRadera
  5. Jag ska också börja fiska och få såna där monsterfiskar :D

    SvaraRadera